keskiviikko 28. elokuuta 2013

Here we are!



Nyt sitä ollaan vihdoinkin täällä New Yorkissa! Pitkä päivä takana ja ongelmilta ei todellakaan vältytty. Helsingissä oli check-in ongelmia, Lontoossa terminaali onnistuttiin vaihtamaan hyvin, mutta säädettiin sen verran, että jouduttiin turvatarkastukseen pari kertaa. Lopulta päästiin kuitenkin koneeseen, joka oli isoin kone mitä oon nähnyt! 10 paikkaa vierekkäin ja kaksi kerrosta, huh huh. Lopulta päästiin perille JFK:n kentälle, ja mun tullivirkailija oli tosi mukava! :-D Jutteli siinä niitä näitä, ja kysy myös, että miksi ihmeessä haluan tulla tänne high schoolin kerta Suomessa on maailman paras koulusysteemi. :-D Vihdoin päästiin etsimään matkalaukkuja, ja mulla ei kyllä ollut yhtään tuuria mukana. Matkalaukut tulivat hidasta tahtia, mutta mun laukkua ei näkynyt missään. Kävin sitten juttelemassa muutamille virkailijoille, ja heistä yksi selvitti, että mun laukku oli jäänyt kyydistä ja tulee seuraavalla lennolla. Nyt ollaan täällä hotellissa, ja jaan tän mun hotellihuoneen parin suomalaisen tytön kanssa. Täytyy kyllä sanoa, että tää hotelli ei oo mitenkään erikoinen. Kolmelle hengelle on vaan kaksi sänkyä, mutta ehkä me pärjätään muutama yö. Tässä illalla ei ole enää mitään ohjelmaa, joten odottelen täällä vaan laukkua ja dataillaan tyttöjen kanssa. Huomenna aamulla on aikanen herätys ja sitten päästäänkin New York Cityyn katsomaan nähtävyyksiä ja shoppailemaan! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti