perjantai 20. syyskuuta 2013

We'll be raising our hands



Siitä on nyt vähän aikaa kun on viimeksi kirjottanut tänne, mutta musta tuntuu että kirjotin ihan vasta. Päivät menee tosi nopeaa ohi ja alan jo tottumaan tähän arkeen. Viime viikon maanantaina mulla oli vaihtaritapaaminen Negauneessa, ja jokaisen vaihtarin piti viedä sinne jotain ruokaa omasta maasta. Leivottiin sitten edellisenä päivänä hostäidin kanssa karjalanpiirakoita, ja niistä tulikin yllättävän hyviä. On vaan tosi sekavaa kun täällä on eri mittajärjestelmä käytössä entä Suomessa, niin olin kokoajan vähän hukassa. Hostit ainakin tykkäs mun karjalanpiirakoista ja muutenkin sain niistä kehuja ja aateltiin, että niitä pitäs tehä joku toinenkin päivä. :-)
DSC_2702
DSC_2707
DSC_2726
Viime torstaina otettiin koulun jälkeen suunnaksi Duluth, Minnesota, sillä mun hostisällä oli lauantaina siellä rullahiihtokisa. Vietettiin torstai-perjantai yö matkan varrella Ashlandissa ja perjantaina jatkettiin matkaa Duluthiin. Kun päästiin perille käytiin syömässä ja suunnattiin myöhemmin Adventure Zoneen! Pelattiin siellä laser tagia, mun hostveli ja -sisko seinäkiipeili, kokeilin lyödä lyöntihäkissä (? batting cage) softballia (se oli vaikeeta) sekä pelattiin erilaisia pelejä. Lauantaina oli mun hostisän kisa ja mentiin katsomaan muun perheen kanssa sitä loppusuoralle. Kisan jälkeen käytiin kävelemässä rannanvartta pitkin majakalle, josta jatkettiin matkaa urheilubaariin kuuntelemaan kisan tuloksia. Illalla käytiin syömässä Famous Dave's:sa ribsejä, ja ne oli kyllä tosi hyviä! (Äiti oon maistellu kaikkea outoa sun pitäs olla musta ylpee!) Sunnuntaina olikin sitten aika lähteä takas kotiin päin joten edessä oli n. 5 tuntia autossa istumista. Käytiin kotimatkalla syömässä jossakin buffetissa, ja mulla ei oo kyllä yhtään ideaa mitä ees söin siellä, mutta hyvää oli! Tän postauksen kuvat onkin kaikki tältä Duluthin reissulta. :-)
DSC_2754
DSC_2787
DSC_2788
DSC_2797Tämä viikko on mennyt tähän mennessä tosi hyvin, on hyvä tunne kun koulussa on aina joku kenen kaa hengailla. :-) Mutta täällä on kyllä aika vaikeeta saaha oikeita kavereita keiden kanssa olla koulun jälkeen. Koulussa mulla on ollut pari testiä, oon hengannut kavereitten kanssa ja yrittäny nauttia tästä kaikesta. Yks päivä iski aivan hirvee koti-ikävä kun juttelin mun parhaalle kaverille, mutta onneks mulla oli suunnitelmia illalla joten sain ajatukset vähäks aikaa pois Suomesta. Vaikka mulla onkin välillä vähän koti-ikävä, en halua lähtä täältä! :-)

2 kommenttia:

  1. (Äiti oon maistellu kaikkea outoa sun pitäs olla musta ylpee!) hahaha puspus oot ihana <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha tiiän XD ikävöin sua puspus <3

      Poista